Pages

Tuesday, October 26, 2010

Take Me For Granted

Kenapa asyik saya je yg kena jaga hati awk? Kalau saya lambat, awk tarik muka. Ya, itu salah saya. Tapi bila awak lambat dan saya sebut yang awak lambat, awk tarik muka gak. Itu salah saya gak ke? Sebab saya je yang selalu ada depan awk, awk selalu take me for granted. Saya penat. Penat sangat. Asyik saya je yang kena faham. Tapi awk? Awk cuma tau cari salah saya. Semua yang saya buat salah. Bila org lain buat salah and awk marah dengan org tu, saya gak yang kena dgr. Walaupun org tu selalu buat awk marah, awk tetap suruh saya jaga hati dia, dgr kata dia. Tapi, awk pernah dgr tak apa yang saya nak kata? Tak pernah. Awk pernah tak jaga hati saya? Sangat jarang. Terutamanya sekarang. Sebab awk cuma rasa awk je yang penat. Tak apa. Kalau awk dh jemu sgt dgn saya, tak lama lagi saya akan cuba untuk pergi jauh. Jauh sampai awk tak nampak saya selalu lagi. Jauh sampai salah saya pun awk takkan nampak lagi. Masa tu saya harap kita akan sama-sama gembira. Sebab skrg, saya dah penat nak muhasabah diri. Sebab saya je yang kena renung diri, tapi awk tak pernah nak tengok dan nilai diri sendiri. Sampainya hati awk buat saya macam ni.

1 Love Light:

s h e said...

Uuuuuuuuuu who makes u like this hun? sabar ye. lengkali kalo emo pegi ber-rock climbing pula okeyh? roller coaster skt bdn. hahha